bg2Юрій Макаров, начальник колієобстежувальної станції (ПС – 1) Укрзалізниці, високо оцінив скріплення типу КПП-5 у журналі «Українські залізниці» №7 (13), 2014

 

 На думку автора:

«Скріплення типу КПП-5 добре себе зарекомендувало на ділянках з вантажонапруженістю до 40 млн тонн брутто/рік. Головні позитивні якості КПП-5 – надійне прикріплення рейки до шпал за допомогою двох пружинних клем, достатній опір рейкової нитки поздовжнім та поперечним переміщенням, мала металомісткість, мінімум (або повна відсутність) болто-гайкових закріплень, що максимально знижує витрати на монтаж і експлуатацію»

 

Завантажити статтю:

pdf ukrzal_2014_7_13

Leave a Reply