Наприкінці серпня «Львівелектротранс» встановило для випробовувань нове трамвайне полотно на ділянці маршруту трамваю № 3 по вул. Княгині Ольги неподалік моста.

На заміну дерев’яним шпалам на ділянці встановили сучаснізалізобетонні з пружними скріпленнями.

«Однозначно, залізобетоннішпали є більш довговічніші, але важливим є і саме скріплення. Бо воно є пружнеі дає хорошу амортизацію. На залізниці воно себе дуже добре зарекомендувало,тому ми маємо надію, що і в трамвайній колії скріплення КПП-5 покаже відмінніексплуатаційні результати»зазначаєзаступник начальника служби колій ЛКП «Львівелектротранс» Василь Бабій.

Комплект шпал з скріпленням для проведення випробуваньльвівському  електротрасу безкоштовнонадало підприємство ТОВ НВП «Корпорація КРТ».

«Ми адаптувалисвою продукцію для трамвайної колії у Львові. Особливість даної розробки – нашескріплення типу КПП-5 застосовується із залізничними шпалами шириною колії 1520мм, а трамвайні шляхи в місті Лева мають ширину колії 1000 мм. Ми зміниликонструкцію деяких елементів скріплення і розробили нову залізобетонну шпалу. Ізвісно, нова залізобетонна шпала пройшла відповідну сертифікацію.

Перевагаминашої продукції є низький рівень шуму, що дуже важливо в умовах міста,довговічність в експлуатації, а також плавність руху трамваю, що створить новийрівень комфорту для пасажирів. На колії із скріпленням типу КПП-5 та залізобетоннихшпалах трамваї зможуть розвивати набагато більшу швидкість» – розповів директор ТОВ НВП «Корпорація КРТ» ВолодимирСуслов.

Довжина експлуатаційного полотна 25 м.

Остаточні результати випробувань будуть навесні 2020року. Тоді ж нову комплектацію зможуть встановлювати і на інших ділянкахтрамвайних колій.

В позитивних висновках експлуатації своєї продукції представникиТОВ НВП «Корпорація КРТ» не сумніваються, бо працювали над адаптацієюскріплення типу КПП-5 для трамвайних колій понад 2 роки. Під час роботивикористовували новітні інженерні розробки та запозичували досвід європейськихкраїн.