Наприкінці 2019 року комісія у складі наукових працівників Дніпровського національного університету залізничного транспорту, Українського державного університету залізничного транспорту, представників АТ «Укрзалізниця» та ТОВ НВП «Корпорація КРТ» проведено обстеження працездатності проміжного пружного рейкового скріплення типу КПП – 5, яке було укладено в серпні 2018 року для проведення випробувань на ділянці з підвищеною вантажонапруженістю, а саме на перегоні Пантаївка – Користівка РФ «Одеська залізниця».

Довгі 16 місяців експлуатаційних випробувань на ділянці з вантажонапруженістю 89,0 млн-т км брутто/км за рік (одна з найбільшою вантажонапруженістю в Україні) та пропущеним вантажем 107 млн. т брутто тоннажу ЗАВЕРШИЛИСЯ.

«Геометричні розміри елементів скріплення типу КПП – 5 здатні виконувати задані функції» — зазначили в своєму висновку члени комісії.

Наступний етап: опрацювання результатів випробувань, розгляд результатів на засіданні секції «Будівництва, утримання та розвитку інфраструктури» НТР АТ «Укрзалізниця» та в кінцевому результаті — розширення сфери застосування до 100 млн. т брутто на рік.

Поєднуючи наукові розробки та практичні навики експлуатації, ТОВ НВП «Корпорація КРТ» дбає про високий рівень безпеки та комфорту перевезень.

0 Комментарий
Inline Feedbacks
View all comments