23.09.2016

img_20160923_002540Залучення 2 950 експонентів з 60 країн світу показало, що 11-а по рахунку виставка-ярмарок InnoTrans стала без перебільшенні найбільшою у світі. Організатори виставки зазначають, що очікують близько 130 000 торгових представників, які упродовж чотирьох днів матимуть нагоду відвідати усі 26 павільйонів.

InnoTrans вдалося досягти такого шаленого розвитку за останні 20 років завдяки сильному партнерству з німецькими та європейськими галузевими асоціаціями, такими як VDB, VDV, ZVEI і ЮНІФЕМ. “Ключ до успішної виставки є органічне зростання», зазначають організатори, додаючи, що виставкові площі для такої кількості експонентів і відвідувачів, необхідно вдосконалювати водночас.

Маючи більш ніж 200 нових компаній, що прагнуть виставити вперше власну продукцію на InnoTrans 2016, Messe Berlin був змушений прийняти деякі “конкретні заходи”, щоб звільнити місце, включаючи передачу деяких допоміжних служб за межами майданчика. Це дозволило звільнити додаткових 6000 м2, для збільшення загальної виставкової площі на 8% до 112 000 м2. Враховуючи таку потребу, організатори розпочали проектування та будівництва ще одного виставкового залу, який сподіваються, що буде готовий вчасно для InnoTrans 2018.

Як і в попередні роки, спостерігається підвищення попиту на просторі зовнішні доріжки. Цього року протяжність виставкових колій під відкритим небом становить 3 500 м. 123 новітніх транспортних засоби буде вперше представлено на виставці у цьому році. Багато фірм приурочили свої науково-дослідні програми, щоб мати можливість запускати нові продукти і послуги саме на виставці, із близько 140 світових прем’єр, які будуть представлені на цьому тижні.

В цьому році планується сильний акцент на цифровий формат, а також безліч способів, в яких IT технології можуть сприяти підвищенню ефективності та конкурентоспроможності залізничного сектора. Наводячи приклади, представники німецької залізниці зазначають про автоматичне водіння потягами через інформаційні системи.

Вперше на виставці були виставлені потяги, які розвивають швидкість до 430 км./год. Враховуючи надвеликі швидкості руху, паралельно розвиваються технології модернізації колії,  якими вже давно займаються спеціалісти Корпорації КРТ.

Цього року, виставляючись на виставці, Корпорація КРТ представила свої найкращі розробки залізничних скріплень, які мають пружинний принцип. Їх конструкція дозволяє модернізувати діючі залізничні шляхи не тільки України а й країн ближнього зарубіжжя та сходу.

«Упродовж 2х днів виставки, нами проведено більше сотні ділових зустрічей із представниками Польщі, Білорусії, Ірану, Індії та Туреччини», зазначає Віце-президент компанії Вадим Сахаров.

Упродовж десятки років представники корпорації були учасниками подібних виставок. Набутий досвід, адаптували під потребу українського споживача, вдосконалювали та впроваджували у серійне виробництво сучасні технології обробки металі, гуми та полімерів.

Цього року Корпорація КРТ вперше в якості експонента на InnoTrans. Володимир Суслов, головний інженер компанії вважає, що прийшов час поділитися надбаннями з цілим світом. Виставки такого рівня, це хороший спосіб українським компаніям показати себе та свою найкращу продукцію цілому світу. І цього разу Корпорація КРТ довела, що український виробник може бути не тільки гідним, а й відверто кажучи, за рядом показників, навіть кращими за аналоги світових виробників.

Виставлені компанією скріплення пружні типу КПП-5 та КПП-5К це унікальне поєднання пружних властивостей, витривалості до надважких умов вантажних перевезень та можливостей забезпечувати безпечне високошвидкісне перевезення пасажирів. Це універсальне рішення для країн, де колії не розділені на пасажирські та вантажні. Саме, тому нашою продукцією зацікавились залізничниці Туреччини, Індії, Ірану та Казахстану.